Muzyczna Modlitwa

~Forum poświęcone azjatyckiej muzyce rockowej i metalowej~

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2009-09-27 20:43:23

Chocoletta
夢遊病者
Zarejestrowany: 2009-09-27
Posty: 33

Hey ;]

Witam wszystkich!
Mam na imię Kaśka, choć wole jak ludzie zwracają się do mnie per `Wolaczka`. Zostałam ściągnięta tu przez Shiru i chwała jej za to ^^ Jestem ze Starego Sącza - mała-wielka wieś gdzie jako jedyna słucham j-rock'a. No dobra jest jeszcze moja kumpela, ale ona to już inne ziółko xd.
Ulubione zespoły. ? Trudno powiedzieć. Obecnie mam fazę na Dir en grey, D i Alice Nine, ale znając życie i moje upodobania już niedługo się to zmieni.
Nie wiem co jeszcze napisać, nie umiem bawić się w te klocki >.< Ktoś chce coś wiedzieć. ? Pytać ;D


piosenka gry liczenia płatków.

Offline

 

#2 2009-09-27 20:45:55

Shiruya
hentai desu.
Zarejestrowany: 2009-03-27
Posty: 2288
Last.FM: Tashmine

Re: Hey ;]

Mwhahaha, Wolaaaak >D

Powitać, powitać img/smilies/big_smile
Myślałam, ze opowiesz coś o swoich zenkach XDDD

Offline

 

#3 2009-09-27 20:45:55

Fuko
Użytkownik
Zarejestrowany: 2009-09-03
Posty: 143
Last.FM: Fuko_domo
Serwis

Re: Hey ;]

Ohayyooo! Miłej zabawy na forum img/smilies/big_smile .


Co bym zrobiła, gdybym miała przestać istnieć? Pobiegłabym do Niego i przytuliła. Tyle by mi wystarczyło.

Offline

 

#4 2009-09-27 20:52:21

Haruśka
Gej Czarodziej ♡
Skąd: Dailandia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 2069
Last.FM: Haru_ska
Serwis

Re: Hey ;]

Fuko Ty tez tylko udzielasz sie w powitalni mendo! xd


Witam witam ^^ na naszym perwersyjnym forum :3

Offline

 

#5 2009-09-27 20:59:40

Mart
faggot.
Skąd: Szczecin xd
Zarejestrowany: 2009-04-01
Posty: 870
Last.FM: valen34
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: Hey ;]

Ja również witam ;3


We've got to hold on to what we've got
'Cause it doesn't make a difference
If we make it or not
We've got each other and that's a lot
For love - we'll give it a shot

Offline

 

#6 2009-09-27 21:38:45

Chocoletta
夢遊病者
Zarejestrowany: 2009-09-27
Posty: 33

Re: Hey ;]

Shiruya napisał(a):

Myślałam, ze opowiesz coś o swoich zenkach XDDD

Ha, Zenki rządzą ^^
Jak już tak o nich napomniano to dla wyjaśnienia piszę, że to moje kościotrupy - znak rozpoznawczy u Wolaka. Skutki biologi xd.


piosenka gry liczenia płatków.

Offline

 

#7 2009-09-27 22:02:50

Shiruya
hentai desu.
Zarejestrowany: 2009-03-27
Posty: 2288
Last.FM: Tashmine

Re: Hey ;]

lol XDD jesteś dziwna XD
Nasz biologiczny kościotrup zwie się Henryk, nie Zenek o.o'

Offline

 

#8 2009-09-27 22:03:06

Soanseth
Perwersyjny admin
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-03-14
Posty: 2259
Last.FM: Soanseth
Serwis

Re: Hey ;]

Fuko napisał(a):

Ohayyooo! Miłej zabawy na forum img/smilies/big_smile .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Życie jest tylko jedno, więc trzeba korzystać ile tylko sił w biodrach"

Offline

 

#9 2009-09-27 22:06:19

Shiruya
hentai desu.
Zarejestrowany: 2009-03-27
Posty: 2288
Last.FM: Tashmine

Re: Hey ;]

... Się wysilił _^_

Offline

 

#10 2009-09-27 22:18:23

Haruśka
Gej Czarodziej ♡
Skąd: Dailandia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 2069
Last.FM: Haru_ska
Serwis

Re: Hey ;]

absolutny minimalizm! taki powinien być facet! o. xd

Offline

 

#11 2009-09-27 22:27:03

Soanseth
Perwersyjny admin
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-03-14
Posty: 2259
Last.FM: Soanseth
Serwis

Re: Hey ;]

Dziękuję, starałem się jak mogłem ^^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Życie jest tylko jedno, więc trzeba korzystać ile tylko sił w biodrach"

Offline

 

#12 2009-09-27 22:31:56

TenshiYuki
Kociak Decross'a
Skąd: Tam gdzie mój cień
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 885
Serwis

Re: Hey ;]

Ohayo ^^

Offline

 

#13 2009-09-27 22:47:23

Tekashi
aoistyczna.
Skąd: łóżko Aoi'a.
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 1036
Last.FM: final-call
Serwis

Re: Hey ;]

Konban wa~ :3


http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2010/019/a/c/what_a_cute_TEDDY_BEAR_by_onewithmonkey.png http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2010/019/4/4/trust_me____wink_wink_by_onewithmonkey.png http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2010/019/3/7/chibi_DORK_by_onewithmonkey.png http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2010/019/2/6/that_wasnt_pasta___by_onewithmonkey.png

Offline

 

#14 2009-09-28 05:48:41

Karmelek
Użytkownik
Zarejestrowany: 2009-06-22
Posty: 135
Last.FM: x_karmelek_x
Serwis

Re: Hey ;]

hejka xDD

Offline

 

#15 2009-09-28 07:52:53

Shina
Użytkownik
Skąd: Sopot
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 2600
Last.FM: shina1989

Re: Hey ;]

oha yo!!

Offline

 

#16 2009-09-28 14:33:47

Chocoletta
夢遊病者
Zarejestrowany: 2009-09-27
Posty: 33

Re: Hey ;]

Shiruya napisał(a):

lol XDD jesteś dziwna XD
Nasz biologiczny kościotrup zwie się Henryk, nie Zenek o.o'

Wiem, wiem, ale za to ludzie mnie kochają ;D
A nasz to Tadzio ^^ Tylko, że ja mam potomstwo Tadzia, czyli Zenki.


piosenka gry liczenia płatków.

Offline

 

#17 2009-09-29 09:57:11

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4179
Last.FM:
Serwis

Re: Hey ;]

Witam^^

Offline

 

#18 2009-09-29 20:40:03

nopal
Black Sheep
Skąd: Over the rainbow
Zarejestrowany: 2009-03-16
Posty: 435
Serwis

Re: Hey ;]

czesc;]


"No matter how gifted, you alone cannot change the world. But that's the wonderful thing about this world." - L
http://i15.tinypic.com/80y4lg9.jpg
ps. - Jesli cos do mnie masz - powiedz mi to wprost.

Offline

 

#19 2009-10-22 17:53:50

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4179
Last.FM:
Serwis

Re: Hey ;]

Zamykam^^

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo