Muzyczna Modlitwa

~Forum poświęcone azjatyckiej muzyce rockowej i metalowej~

  • Nie jesteś zalogowany.

#26 2009-10-20 17:14:57

Shina
Użytkownik
Skąd: Sopot
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 2600
Last.FM: shina1989

Re: Nasze sny.

rozłożyłaś mnie an łoapatki
jak to czytałam to ledwo wyrobiłam ze śmiechu
ja bym sie po takim czymś nie otrżąsnęła przez cały dzień albo i tydzień xDD
kobieto masz zabójczą fantazje ^^ ;D

Ostatnio edytowany przez Shina (2009-10-20 17:16:08)

Offline

#27 2009-10-20 17:42:13

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Nasze sny.

Ło kurwa!
zeszłam!
Boże drogi... Ale to wszystko zajebiście by wyglądało xDD I tak wszyscy pasowali do odgrywanych ról xD

Offline

#28 2009-10-20 17:46:40

Shina
Użytkownik
Skąd: Sopot
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 2600
Last.FM: shina1989

Re: Nasze sny.

Nom
Die i Kao kłócący sie o nici xD
a Tot z Kyo o to jakiego koloru maja byc wzorki na piżanie
nadal nie mogę wyrobić ze smiechu jak sobie to wyobrażę ;DDD

Ostatnio edytowany przez Shina (2009-10-20 22:20:16)

Offline

#29 2009-10-20 17:49:52

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Nasze sny.

Wszycy, nawet Shinya, który jest modelką pasuje xD
Kochana "kłócący" ^.^

Offline

#30 2009-10-20 17:55:27

Shiruya
hentai desu.
Zarejestrowany: 2009-03-27
Posty: 2288
Last.FM: Tashmine

Re: Nasze sny.

XDD ! Kaoru - krawcowa ! XDD
haha XD rozwaliłaś mnie XD
takich snów to nawet ja nie mam XD

Offline

#31 2009-10-20 18:05:18

Mart
faggot.
Skąd: Szczecin xd
Zarejestrowany: 2009-04-01
Posty: 870
Last.FM: valen34
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: Nasze sny.

Ten sen był świetny xDD budzę się rano i taka zgacha "eee, Sypiaj z Dirami? O_O"" "xDD
nie ma to jak moja chora głowa xDD


We've got to hold on to what we've got
'Cause it doesn't make a difference
If we make it or not
We've got each other and that's a lot
For love - we'll give it a shot

Offline

#32 2009-10-20 18:06:13

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Nasze sny.

Teraz tylko fick by się przydał taki! @.@ Komedia by wyszła, jak nic xDDD

Offline

#33 2009-10-20 18:07:04

Shiruya
hentai desu.
Zarejestrowany: 2009-03-27
Posty: 2288
Last.FM: Tashmine

Re: Nasze sny.

Mart, weź się za to! *-*

Offline

#34 2009-10-20 18:10:41

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Nasze sny.

@.@!

Offline

#35 2009-10-20 18:12:42

Mart
faggot.
Skąd: Szczecin xd
Zarejestrowany: 2009-04-01
Posty: 870
Last.FM: valen34
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: Nasze sny.

To ja już może sobie pójdę... ^_^"""
a tak na poważnie, to przemyślę tą kwestię xD


We've got to hold on to what we've got
'Cause it doesn't make a difference
If we make it or not
We've got each other and that's a lot
For love - we'll give it a shot

Offline

#36 2009-10-20 18:14:36

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Nasze sny.

Ej fick w wydaniu Mart o Dirach bedzie ciekawy xDDD Ale dobra kończymy offa.... _^_

Offline

#37 2009-10-21 16:19:11

Haruśka
Gej Czarodziej ♡
Skąd: Dailandia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 2069
Last.FM: Haru_ska
Serwis

Re: Nasze sny.

O.O hahahahaha! XD
Lider krawcową xD

Offline

#38 2009-11-26 21:42:26

Mart
faggot.
Skąd: Szczecin xd
Zarejestrowany: 2009-04-01
Posty: 870
Last.FM: valen34
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: Nasze sny.

Moje sny po raz kolejny udowadniają, jak bardzo są boskie.
Śniło mi się, że poszłam z matką i babcią do muzeum techniki. No i tam latały jakieś kolorowe piłeczki, jakaś woda zamrożona się unosiła itd. No i tam za drobną opłatą była jakaś dodatkowa sala. Matka i babka poskąpiły pieniędzy, więc poszłam tam sama. No i wchodzę, a okazało się, że to jest świątynia na cześć Gackta O_o'. Ogólnie to tam wszystko było w śniegu i wszędzie stały jego popiersia xD. I Sandey tam była xD. Nie wiem, co tam robiła, ale najwyraźniej coś xD. Tak czy inaczej, ludzie składali mu ofiary w postaci świerków i innych tego typu iglaków Oo'.
A ja wlazłam na jakąś wielką choinkę, żeby zobaczyć bliżej taki wielki pomnik i z niej zleciałam i zaczęłam spadać w stronę takiego wielkiego klifu (skąd on się tam wziął O.o?), ale przybiegła Sandey z taką laską z mojej szkoły, z którą nigdy w życiu nie gadałam (nawet nie wiem jak ona ma na imie) i mnie wyciągnęły xD. I potem polazłyśmy do jakiejś karczmy, a ja niedługo potem się obudziłam.
The end xD


We've got to hold on to what we've got
'Cause it doesn't make a difference
If we make it or not
We've got each other and that's a lot
For love - we'll give it a shot

Offline

#39 2009-11-26 22:10:03

Leonardo
Użytkownik
Skąd: Słodka Tajemnica
Zarejestrowany: 2009-11-25
Posty: 200
Last.FM: LeonardoSenri
Serwis  
Ostrzeżenia: 2

Re: Nasze sny.

Widać ,ze mam bardzo wielka wyobraźnie w snach xD

Leonardo, skasowałam to co dopisałeś, jak sam przyznałeś, był to off.
btw. Wiesz, ze robisz offa, to po jaką cholerę piszesz? - Kyôfu

Offline

#40 2009-11-26 22:25:07

Milczący
100% UKE
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 291

Re: Nasze sny.

A mi się śniło kilka dni temu [kiedy miałam bardzo kiepskie dni] że ktoś zgwałcił Toshiye... i to było straszne bo wszystko widziałam ale nie mogłam mu pomóc bo to było jak bym film oglądała.... I to, że ktoś skrzywdził Totka dotarło do mediów i zrobił się szum i Kaoru komentował to w jakimś programi i jak zaczął mówić, że wszyscy są z Toshiyą bo są jego przyjaciółmi i nigdy go nie opuszczą to zaczął mu drżeć głos i wyglądał jak by był na skraju płaczu... i obudziłam się.
I mozecie mnie uważac za histeryczke ale sie rozpłakałam....


http://img148.imageshack.us/img148/9740/image00001p.jpg

Offline

#41 2009-11-26 22:51:30

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Nasze sny.

Macie sny... nie powiem....

Dobrze, że mi się takie rzeczy nie śnią..

Offline

#42 2009-12-03 15:47:36

Kaiten
Hagane no Hito
Zarejestrowany: 2009-09-20
Posty: 478
Last.FM: Kaiten0

Re: Nasze sny.

Postanowiłem to opisać, bo nie mogłem wyjść z podziwu...

Dzisiaj śniło mi się, że nie wiadomo skąd wziąłem się w autobusie w drodze do Rzeszowa...
Z całego autobusu pamiętam tylko 3 osoby. Kolega, koleżanka i kolega.
Nagle znalazłem się w powietrzu za autobusem...(??)
Okazało si, że w lesie zapadła się droga i trzeba przejechać przez tą dziurę...
W momencie jak autobus się zatrzymał chciałem na niego wskoczyć, ale gdy to zrobiłem kierowca ruszył i spadłem... Jednak nic mi się nie stało bo zrobiłem kilka salt jakiś dziwnych i wylądowałem za autobusem obok jednego z kolegów... img/smilies/tongue
Nagle ta dziura zamieniła się w jakiś piaszczysty teren w środku lasu i pomagaliśmy kierowcy robić podkop img/smilies/tongue pod koła, bo się zakopał...
Potem woziliśmy piasek na jakiś taczkach i w jakieś inne dziury wsypywaliśmy...

To dopiero pierwsza część.
Druga dotyczy tego, jak znalazłem się w jakiejś galerii i ona była pełna wampirów w cywilu...
Zebrali się do kupy i jakiś szef powiedział, że wśród nich jest zwykły człowiek i muszą go znaleźć.

Koniec ^.^

Ostatnio edytowany przez Kaiten (2009-12-03 15:48:07)


一撃必殺

  Kyokushin no kokoro - "Nie jest ważna przegrana czy wygrana, ale doskonalenie samego siebie."

Offline

#43 2009-12-03 16:16:16

Shiruya
hentai desu.
Zarejestrowany: 2009-03-27
Posty: 2288
Last.FM: Tashmine

Re: Nasze sny.

O, o! Mi się też ostatnio śniły wampiry.. ! Było też tam w cholerę kotów. Te wampiry i koty mieszkały w takiej starej kamienicy i pośród nich miałam dużo znajomych xD Co dziwne, te wampiry żywiły się kotami XDDD Chodziłam tam do nich i było weri fun.

Ostatnio edytowany przez Shiruya (2009-12-03 16:17:29)

Offline

#44 2009-12-03 17:34:50

Leonardo
Użytkownik
Skąd: Słodka Tajemnica
Zarejestrowany: 2009-11-25
Posty: 200
Last.FM: LeonardoSenri
Serwis  
Ostrzeżenia: 2

Re: Nasze sny.

Śniło mi się dzisiaj, koncert the Gazette w masarni O_xD przy którym zajebiście się bawiłem x)

Offline

#45 2009-12-04 21:35:47

Fuko
Użytkownik
Zarejestrowany: 2009-09-03
Posty: 143
Last.FM: Fuko_domo
Serwis

Re: Nasze sny.

Śniło mi się, że chodziłam do szkoły w lesie .... Za ławki służyły drzewa i wszyscy musieli nosić mundurki. Do wyboru takie bardzo skąpe, jak w anime, albo stroje kąpielowe.  I wszyscy w tym lesie też mieszkali, w domkach na drzewach, jedliśmy tylko jagody z krzaczków, kąpaliśmy się w stawie, nie było żadnych sprawdzianów, wieczna hulanka ... To był świetny sen xD


Co bym zrobiła, gdybym miała przestać istnieć? Pobiegłabym do Niego i przytuliła. Tyle by mi wystarczyło.

Offline

#46 2009-12-10 14:59:55

Kaiten
Hagane no Hito
Zarejestrowany: 2009-09-20
Posty: 478
Last.FM: Kaiten0

Re: Nasze sny.

Miałem dziwny sen... Wróciłem się do turnieju w Brzozowie w pełnym kontakcie, a w rzeczywistości był w lekkim... Wygrałem z kolegą, który mnie zlał O.o
Potem strasznie długo szukałem łazienki... i koniec...
Średnio ciekawe img/smilies/tongue ale przynajmniej się dzisiaj wreszcie wyspałem ^.^


一撃必殺

  Kyokushin no kokoro - "Nie jest ważna przegrana czy wygrana, ale doskonalenie samego siebie."

Offline

#47 2009-12-10 16:24:39

Soanseth
Perwersyjny admin
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-03-14
Posty: 2262
Last.FM: Soanseth
Serwis

Re: Nasze sny.

Żeby w odpowiednim topicu było.

Nopal napisał(a):

Soan, moze za duzo sie stresujesz i zamartwiasz stad koszmary?

Nie sądzę. Jakiś specjalnych zmartwień nie mam, raczej standard.
A co do koszmaru. To wrócił po (nie jestem pewien) 2-3 miesiącach. Wtedy miałem je prawie co noc lub dwie. Wtedy tez nie miałem zmartwień, wręcz przeciwnie, zbliżał się chyba koncert DIO.
Zawsze w tych koszmarach coś było w pokoju. Nigdy tego nie widziałem, ale to czułem. Najgorsze jest to, że we śnie to prawie zawsze sprawia mi ból. Jak nie rzuci mną, to zacznie zgniatać itp. Ostatniej nocy uniosło mnie lekko nad łóżko i zaczęło kręcić, co we śnie mnie bardzo przeraziło. Nie licząc tego, że wszelkiej maści karuzel i tym podobnych muszę unikać.

Nienawidzę tego. Najgorsze po takim koszmarze jest to, że nie ma nikogo przy mnie i jak zasypiam, to nadal się boję.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Życie jest tylko jedno, więc trzeba korzystać ile tylko sił w biodrach"

Offline

#48 2010-01-10 09:51:25

Kaiten
Hagane no Hito
Zarejestrowany: 2009-09-20
Posty: 478
Last.FM: Kaiten0

Re: Nasze sny.

Fajny sen miałem img/smilies/tongue
Śniło mi się, że byłem z Champignon ( Fuko - chan ) na koncercie Gazetków. To chyba byli oni, bo Aoi'a rozpoznałem img/smilies/tongue. Ale inni jakoś inni chyba byli img/smilies/tongue. I mówiliśmy, że reszta niech żałuje, że ich nie ma z nami.

Potem się obudziłem i jak zasnąłem jeszcze raz to śniło mi się, że jadę pociągiem z jednym małym wagonikiem do Rzeszowa o 13, który w połowie drogi dojeżdża na stację i też jest  o 13 O.o...???


一撃必殺

  Kyokushin no kokoro - "Nie jest ważna przegrana czy wygrana, ale doskonalenie samego siebie."

Offline

#49 2010-01-10 14:17:15

symphonyofchaos
don't sleep, work more
Skąd: akarui yama !
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 21
Last.FM: symphonyofchaos

Re: Nasze sny.

a mi sie niedawno snilo, ze bylam na jakims balu, mialam dluga suknie itd. Wszyscy sie bawili, tanczyli i chlopak, ktory mi sie podoba zaczal ze mna rozmawiac(yaaay!) A tu nagle zobaczylam jakas babe, ktora ucieka ze szklana butelka w rece. Na to ja zostawiam obiekt moich westchnien i gonie tego babsztyla, w tej dlugiej koszmarnie niewygodnej kiecy, bo wiedzialam(nie wiem skad O_x) ze to jest... aniolek~! zamieniony w butelke! O_o jak ja zlapalam to sie obudzilam... ^^ " mam zryte sny >D


幼い天使たち血の海で悶え

Offline

#50 2010-02-22 11:48:00

Soanseth
Perwersyjny admin
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-03-14
Posty: 2262
Last.FM: Soanseth
Serwis

Re: Nasze sny.

O may, śniła mi się Kyofu o_O No ale od początku i krótko.

Ja, Kyofu i jakaś jej koleżanka, "uciekaliśmy" przez jakąś jaskinię. Pierwsze dwa wąskie tunele przeszliśmy, ale na trzecim, przy którym były jakieś pozostałości poprzednich uciekających sie zatrzymaliśmy. Był tak cholernie wąski, że tylko dziewczyny mogły przejść. Cały czas mnie namawiały (btw, nie wiedzieć czemu, byłem bez koszulki) żebym przeszedł. Nie chciałem, ale po chwili podniosłem z ziemi jakąś tubkę z dziwnym kremem. Okazało się, że ten krem "wypala" kamień. Posmarowałem nim jedną ściankę, ale gówno dało. W tym momencie sie załamałem i położyłem na ziemi skulony (shit, zimno). Kyofu położyła sie przede mną, na boku.  lekko sie przysunąłem, a ona dotknęła mnie dwoma palcami na boku. Były bardzo zimne i trochę drgnąłem. Kiedy juz myslałem że dotknie mnie kolejnym, zamknąłem oczy i... się obudziłem. Obudziłem sie trochę, jakby to ująć, zawiedziony o.O


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Życie jest tylko jedno, więc trzeba korzystać ile tylko sił w biodrach"

Offline

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo