Muzyczna Modlitwa

~Forum poświęcone azjatyckiej muzyce rockowej i metalowej~

  • Nie jesteś zalogowany.

#51 2009-06-03 18:42:00

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

Wiecie, że jest konkurs na support dla Dira? Upadłam.... xD

Offline

#52 2009-06-03 19:19:56

Soanseth
Perwersyjny admin
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2009-03-14
Posty: 2262
Last.FM: Soanseth
Serwis

Re: Koncert?

To ja chcę! zaśpiewam Angeldust Despy xD


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Życie jest tylko jedno, więc trzeba korzystać ile tylko sił w biodrach"

Offline

#53 2009-06-03 20:43:11

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

Aaa, dobra! My jako jakiś tam chór, będziemy Ci wtórować xD

Offline

#54 2009-06-03 20:48:40

Haruśka
Gej Czarodziej ♡
Skąd: Dailandia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 2069
Last.FM: Haru_ska
Serwis

Re: Koncert?

A ja bede fangirlem supportu img/smilies/wink

swoją droga, ciekawe kogo wybiorą...

Offline

#55 2009-06-03 21:58:43

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

Mnie też to ciekawi, jak to kto się zgłosi.... pomyśl... grać przed Dirami... *__*

Offline

#56 2009-06-05 10:27:54

Shina
Użytkownik
Skąd: Sopot
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 2600
Last.FM: shina1989

Re: Koncert?

to zaszczyt ale nie jestem pewna czy to aby najlepszy pomysł z tym konkursem?

Offline

#57 2009-06-05 13:23:02

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

Też się nad tym zastanawiam... ale wychodzi na to, że wiedzą co robią...

Offline

#58 2009-06-06 12:15:19

Haruśka
Gej Czarodziej ♡
Skąd: Dailandia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 2069
Last.FM: Haru_ska
Serwis

Re: Koncert?

XD  zagramy przed direm, ja ładnie śpiewam pod prysznicem chociaż moj brat moje marzenia niszczy i mowi ze nie! T_T

zgłoszę sie XD wygram i bede pic piwo z direm przed koncertem;p

Offline

#59 2009-06-06 12:17:45

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

To powiesz nam czy Cie wybrali, będziemy trzymać kciuki xD

Offline

#60 2009-06-23 12:03:29

yin yang
Lalala xD
Zarejestrowany: 2009-04-12
Posty: 38
Serwis

Re: Koncert?

Tadam!
Już jutro koncert!
Dziś w  nocy chyba nie zasne xD

Offline

#61 2009-06-23 12:30:04

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

Lepiej zaśnij, bo na koncercie będziesz nieżywa! xD

Offline

#62 2009-06-23 15:22:18

Shina
Użytkownik
Skąd: Sopot
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 2600
Last.FM: shina1989

Re: Koncert?

Ja idę spać o 21 bo nie wstanę jak pójde później

Offline

#63 2009-06-23 15:26:12

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

Ja ide spać też coś koło tego. Boze... to już jutro!

Offline

#64 2009-06-26 08:08:38

Haruśka
Gej Czarodziej ♡
Skąd: Dailandia
Zarejestrowany: 2009-04-07
Posty: 2069
Last.FM: Haru_ska
Serwis

Re: Koncert?

AAAHAHAHAHAHAHA
nie no bez wrażeń bo za wszenie, narazie to ja moge mowić: kocham, uwielbiam, orgazm, kaoru, daidai, bejbe, toto, ofiara losu, OBSCURE, głośniej, polska, kosteczki, kaorek, usteczka, omdlenia XD

... a miał mi fangerl przejść...
teraz kocham ich mocniej! bardziej! ale nie fangirlowo ;D
na live sa lepsi niż na dvd, piękniejsi niż na zdjęciach, ostrzejsi niż na płytach.
O.MÓJ.BOŻE!
zagrali wszystko co sobie wymarzyłam!
stałam, tak blisko Daidaia! w trzecim rzędzie przed nim XD
... nie no to za wcześnie żeby opisywać...
ale kocham ich, kocham kurwa, całym sercem.

Offline

#65 2009-06-26 12:09:53

Shina
Użytkownik
Skąd: Sopot
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 2600
Last.FM: shina1989

Re: Koncert?

Haruka a co ja mam powiedzieć jak ty wszystko już napisałaś co chciałam ;p

Ja też ich kochaj inaczej i wszystkich a nie tylko Tota xD
Popłakałam sie na Glass Skin

Mogę juz umrzeć ...

Offline

#66 2009-06-26 19:21:10

Vanillcia
Give me some fish
Zarejestrowany: 2009-03-16
Posty: 1010
Last.FM: despa_love

Re: Koncert?

a ja się popłakałam na The Final...... nie sądziłam, że ją zagrają...

Offline

#67 2009-06-26 21:35:07

Shina
Użytkownik
Skąd: Sopot
Zarejestrowany: 2009-03-15
Posty: 2600
Last.FM: shina1989

Re: Koncert?

Moja relacja z koncertu jest tutaj --> http://grey-shina.blog.onet.pl/Koncert- … 09-06-26,n ale pewnie coś jeszcze do niej dodam jak emocje opadną

Było po prostu nieziemsko

Offline

#68 2009-07-15 18:57:07

trepuśka
~ zakochane seme. ~
Skąd: Wrocław.
Zarejestrowany: 2009-07-13
Posty: 102
Last.FM: trepusiek-KYO

Re: Koncert?

było okej.
ale najlepsza zabawa była z oglądania pchających się ludzi [?] przed wejściem. większego widowiska dawno nie widziałam.
i godność została zachowana przez wchodzenie do klubu na samym końcu kolejki ;3
a zespół najlepiej wyglądał z końca sali ;]

Offline

#69 2009-07-15 19:02:58

magnoliafan
Spamer No.1
Skąd: Nibiru
Zarejestrowany: 2009-07-14
Posty: 158
Last.FM: fps_exile
Serwis  
Ostrzeżenia: 1

Re: Koncert?

trepuśka napisał(a):

było okej.
ale najlepsza zabawa była z oglądania pchających się ludzi [?] przed wejściem. większego widowiska dawno nie widziałam.
i godność została zachowana przez wchodzenie do klubu na samym końcu kolejki ;3
a zespół najlepiej wyglądał z końca sali ;]

o tak, mam pare fotek z "wielkiego pchania" ;D
najlepszy byl but ktory sam przywedrowal, bez wlasciciela


http://img132.imageshack.us/img132/9950/49982041.png

Offline

#70 2009-07-15 19:21:32

trepuśka
~ zakochane seme. ~
Skąd: Wrocław.
Zarejestrowany: 2009-07-13
Posty: 102
Last.FM: trepusiek-KYO

Re: Koncert?

najlepsze były te co na kolanach zasuwały ;]
o i ten ktoś kto przed wejściem obalił całą litrową butelkę napoju na raz, żeby przypadkiem  nie oddać ;]

Offline

#71 2009-07-15 19:33:04

GrayLady23
Użytkownik
Zarejestrowany: 2009-03-20
Posty: 110
Last.FM: graylady23

Re: Koncert?

nie widzialam tego osobiscie ale ktos wspominal, iz jakas panienka weszla do klubu, ukleknela i chyba sie zaczela nawet modlic. ponoc reakcja ochroniarza byla tez dobra.

zrozumiem, ze mozna uwielbiac jakis zespol, ale jakas granica dobrego smaku tez istnieje. img/smilies/smile

Offline

#72 2009-07-15 20:03:50

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

Nie widziałam ludzi na czworakach, choć wierzę na słowo, że byli. Ja byłam otoczona ludźmi, którzy mieli po 2 metry, jak nie więcej xD
Modlić... uh.... no cóż...

Ostatnio edytowany przez Maleństwo (2009-07-15 20:04:11)

Offline

#73 2009-07-15 21:31:52

Vanillcia
Give me some fish
Zarejestrowany: 2009-03-16
Posty: 1010
Last.FM: despa_love

Re: Koncert?

Helga! :d

Offline

#74 2009-07-16 00:35:38

BabyBlue
Sukkub
Zarejestrowany: 2009-05-05
Posty: 4182
Last.FM:
Serwis

Re: Koncert?

Tak, tak miałam ja na myśli...
Boze broń przed takimi...
Do tej pory pamiętam jak mi kladła na ramie swój łokieć.... Ciekawa jestem co się działo z ludzmi wokół niej na koncercie...

Offline

#75 2009-07-16 08:18:27

trepuśka
~ zakochane seme. ~
Skąd: Wrocław.
Zarejestrowany: 2009-07-13
Posty: 102
Last.FM: trepusiek-KYO

Re: Koncert?

GrayLady23 napisał(a):

nie widzialam tego osobiscie ale ktos wspominal, iz jakas panienka weszla do klubu, ukleknela i chyba sie zaczela nawet modlic. ponoc reakcja ochroniarza byla tez dobra.

O.o nie no, ludzie chyba niekiedy lekko przesadzają. a na tym koncercie było ich stanowczo za dużo ^^"

każdy może się... ekscytować, ale bez przesady :3
no i dlatego nie pchaliśmy się pod scenę - umarłabym w tym tłumie dziwnego luda i utrata słuchu też nie byłaby mile widziana ^^"

ale przynajmniej wielcy ludzie... najmniej cierpią w takich sytuacjach ^^'

Offline

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo